sobota, 29 marca 2014

Makijaż z czerwonym kolorem - Wyzwanie

Witam,
dzisiaj uzupełniam wpis odnośnie wyzwania danego dla mnie przez koleżankę Natalię. Zaproponowała abym zrobiła makijaż z kolorem czerwonym, oczywiście zadanie wykonałam, ale czy dobrze - to już zależy od jej opinii :-) Niestety w sklepie nie mogłam znaleźć do kupienia oddzielnie Mono cień soczyście czerwony. Musiałam się wspomóc troszkę inaczej :-)


Red shadow makeup look

Kolor jaki miałam w domu, pochodzi z paletki 180 cieni (jedyną czerwień jaką miałam wpadała zdecydowanie w pomarańcz).

Czerwony makijaż oczu

Potem jednak przypomniałam sobie, że mam w domu konturówkę do ust w pięknym kolorze ognistej ciemnej czerwieni. Posłużyła mi więc jako baza.

red eyes makeup

Na oczy zużyłam tylko 4 cienie. 

Czerwień - paletka 180 cieni.
Czerń - Flormar Teracotta.
Złoto - paletka Malibu BH Cosmetics.
Cielisty z drobinkami - j.w pod łuk brwiowy.

Juicy red color makeup

Zdjęcia wychodzą już coraz lepiej, ciesze się niezmiernie z oświetlenia moją nakładką ledową. Sporo studiowałam zabawę z przysłonami i migawkami w moim aparacie. Mając taki sprzęt a używać tylko trybów automatycznych to podobno WIOCHA na maxa. Tak przynajmniej twierdzą fotografowie :o) 

Przyznaję rację, że trochę szkolenia i od razu lepsze zdjęcia wychodzą. W końcu na moje testy poszły 3 pełne akumulatory. Muszę się pochwalić zakupem nowego obiektywu (kupionym o połowę taniej!), którym zdjęcia makijaży będą jeszcze lepsze! 

Dziękuję mojej pomysłodawczyni za inspirację, dla mnie czasami już pomysłów brakuje :-)

Miłego weekendu, buziaki!
Milena

3 komentarze :

  1. Milanko piękny makijaż a zdjęcia faktycznie coraz ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Ines :-) Staram się ulepszać makijaże i oczywiście uwiecznienie ich, aby oglądanie było coraz milsze dla oka :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :)
    Można wiedzieć jaką lampę pierścieniowa uzylas do tego zdjecia ???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)