środa, 9 kwietnia 2014

Makijaż gwiazd: Mila Kunis - krok po kroku

Cześć!
Kilka dni temu na moim prywatnym FB zadałam pytanie, jaki tutorial stworzyć. Miały być brwi, kreska eyelinerem. Jednak zdecydowałam się na optyczne przyciemnienie tęczówki oka. Znalazłam odpowiednie zdjęcie Mili Kunis i ruszyłam do odwzorowania go na moich oczach.


Bazowałam na tym zdjęciu: 

Mila Kunis makeup makijaz gwiazd

Fotkę lekko rozjaśniłam, ponieważ opalenizna zlewała się z makijażem. Ja wzorowałam się (robiąc swój makijaż) jeszcze na nierozjaśnionym zdjęciu, więc kolory dobrałam 'cieplejsze', a powinno być na odwrót. 

Mila Kunis makeup makijaz gwiazd

Tak wygląda mój efekt końcowy.
Posłużyłam się obróbką zdjęcia. Zostawiłam wyostrzone oczy a całą resztę rozmyłam.


Jak makijaż Mili Kunis powoduje, że optycznie ma ciemniejszą oprawę oczu niż w rzeczywistości?

1. Po pierwsze Mila ma ciemnobrązowe włosy, które już same w sobie powodują 'egzotyczną urodę'.
2. Opalenizna.
3. Ciemne brwi.
4. Oczy ma w kolorze takim jasnym, piwnym (makijaż je optycznie przyciemnia).

Co jest sekretem? Ciemna oprawa wykonana naokoło jej oczu. Zauważcie, że kredkę ma pociągniętą wszędzie. Do tego ciemnobrązowe cienie i muśnięcie złotem, daje właśnie taki nieziemski efekt :-)  

U mnie aż takiego efektu na oczach nie ma. A dlaczego? Z powodu tych 4 podpunktów powyżej rzecz jasna. Gdybym wstawiła zdjęcie z przeróbką: ciemnymi włosami, opalenizną, piwnymi oczami i brązowymi brwiami, wszystko prezentowałoby się inaczej. 



Jednak my blondynki też możemy wyglądać jak Mila, choć troszeczkę. Dlatego poniżej przedstawiam wam jak krok po kroku wykonać makijaż podobny do jej.



I mały bonus - moje małe zabawy z obróbką zdjęć. Z przymrużeniem oka ;-))









Krok po kroku:


Mila Kunis makeup makijaz gwiazd krok po kroku

Krok po kroku: (kierujemy się od lewej do prawej i schodzimy piętro niżej:)

1. Na przygotowaną już skórę nakładam kredkę w kolorze ciemnobrązowym. Nie musi być pięknie. Stanowi dla nas tylko bazę, gdzie nałożymy później ciemny cień.
2. Pacynką wszystko rozcieram, tu już się trochę przykładam.
3. Nakładam ciemnobrązowy cień z paletki Sleek Au Naturel i rozcieram brzegi.
4. Dokładam w wewn. kąciku cień MUG Bleached Blonde, oczywiście lekko rozcieram.
5. Zaznaczam 'półkole' na oku cieniem MUG Burleque, najeżdzając na brąz jak i na złoto. Wcześniejszy kolor mi się nie podobał (złoty wpadał bardziej w żółty), dlatego nałożyłam pigment z Essence w chłodnym odcieniu - 03 piece of forever.
6. Wszystko dokładnie rozcieram.
7. Rysuję obwódkę naokoło oka, czarną kredką. Ja dodaję ją również na linię wodną górnych rzęs, aby efekt był jeszcze bardziej czarny.
8. Wszystko rozcieram dokładnie czarnym matowym cieniem również z paletki Sleek.
9. Maluję rzęsy mega czarnym tuszem L'oreal Telescopic extra black.
10. Doklejam sztuczne rzęsy. Tu możecie już zobaczyć jak sprawują się te z Born Pretty Store. A mowa o tych:


Do tego makijażu wybrałam 3 od góry.



A tu poniżej efekt przed i po. Oziębiłam lekko zdjęcie aby efekt był podobny do tego, co na zdjęciu ma Mila. Chłodne brązy i złoto
Mila Kunis makeup before and after makijaż


No i jak wam się podoba? Jeśli pasuje wam taka seria postów makijażu gwiazd, dajcie koniecznie znać! Komentowanie włączone jest dla wszystkich użytkowników, nie tylko z blogosfery. Więc zapraszam do dyskusji :-)




Mila Kunis makeupGłosy na MakeupGeek mile widziane, jeśli makijaż się spodobał. Z góry bardzo dziękuję. Dostęp do strony po kliknięciu w zdjęcie.

8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba. Dziękuję :* To w końcu w szczególności był post skierowany do Ciebie :o)

      Usuń
  2. Dla mnie to magia :) nigdy nie nauczę się robić takiego makijażu - i nawet sobie nie wyobrażasz Milanko jak bardzo chciałabym tworzyć takie cuda :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie! To jest bardzo motywujące! :-)

      Usuń
  3. Zakochałam sie w tym makijażu, jeszcze tak pięknie krok po kroku wyjaśnione. Cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam sie w tym makijażu, jeszcze tak pięknie krok po kroku wyjaśnione. Cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i się cieszę! Polecam wykonać go samodzielnie :):)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)