sobota, 20 września 2014

Makijaż krok po kroku, wykonany paletką Makeup Revolution Iconic 2

Dawno na moim blogu nie było tutorialu makijażowego, więc dla was jeden przygotowałam. Do wykonania użyłam palety Makeup Revolution Iconic 2. Firma ta, jest obecnie na 'czasie', uznałam więc że może przyda się wam to przy zakupie swojej wersji.

Posty ostatnio nie pojawiają się u mnie regularnie, wręcz trochę na nie trzeba poczekać. Z początkiem września zaczęłam pracę, nie mam już tyle czasu co zawsze. Dochodzi trochę obowiązków i teoretycznie mam czas na makijażowanie tylko w weekend. 

Postaram się, aby były chociaż te 3-4 posty w miesiącu. 

Tymczasem odsyłam was do poprzednich makijaży przy użyciu Iconic 3 i 2: (klik w zdjęcie).

Iconic 2 (inna wersja kolorystyczna)

















Iconic 3




Na początku efekt jaki uzyskałam:

Makeup revolution iconic 2 makeup

*

Makeup revolution iconic 2 makeup

*

Makeup revolution iconic 2 makeup


Jeżeli jesteście ciekawe wykonania, zapraszam niżej :-)

Makeup revolution iconic 2 makeup step by step

A więc po kolei:


Makeup revolution iconic 2



1. Gdy oczy i brwi mam już przygotowane, nakładam najjaśniejszy matowy cielisty kolor (nr. 1) pod cały łuk brwiowy. Gruntuję przy okazji położony wcześniej korektor. 










2. Pędzlem typu pencil brush (Zoeva 230) i czarnym matem (nr. 2) zaznaczam wewnętrzny kącik i rozcieram wstępnie granice. 










3. Pędzlem typu crease brush (Makeup Geek) rozcieram czerń, śliwkowym ciemnym brązem (nr. 3). Kieruję się lekko ponad załamanie powieki.










4. Płaskim pędzlem (Maestro 320), nakładam złoty zgaszony brąz (nr. 4) na środek powieki, najeżdżając na roztartą wcześniej czerń i śliwkę. 










5. Małym, płaskim precyzyjnym pędzelkiem (Zoeva detail shader 237), nakładam w wewnętrznym kąciku perłowo-satynowy cielisty cień (nr. 5). Rozcieram w kierunku środka oka.









6. Z dolną powieką robię dokładnie to samo co w podp. 2 i 3. 












 7. Wewnętrzny dolny kącik zaznaczam cieniem (nr. 4) przy pomocy pędzelka Bdellium tools 780. Linię wodną maluję czarnym eyelinerem Sleek ink pot.










8. Pędzelkiem z ciemnym włosiem (Zoeva crease 228) i cieniem (nr. 6) zaznaczam obszar załamania powieki i lekko powyżej. Rozcieram to pędzlem Bdellium tools 776 i cieniem (nr. 1). 









9. Maluję rzęsy czarną maskarą i makijaż skończony. 














Mam nadzieję, że makijaż przypadł do gustu. W niedalekim czasie będzie oddzielny post z makijażem, wykonany paletką Iconic 1. Nie obiecuję, że będzie to akurat tutorial (przyznaję, trochę czasu zajmuje zrobienie takiego posta), ale na pewno przeznaczę dłuższą chwilę tym cieniom.

Do usłyszenia, życzę wam udanego weekendu,
~Milanka!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)