wtorek, 11 marca 2014

Uwodzicielski makijaż wieczorowy - Sexy Burlesque

Testowanie kolejnych cieni z Makeup Geek, zaowocowało nowym dziełem, z którego jestem naprawdę zadowolona. Tak tak uparłam się na te wieczorowe makijaże :) Obiecuję, że zacznę przerzucać się na trochę lżejsze wersje. 

Dzisiaj odebrałam swoją długo wyczekiwaną przesyłkę - lampę pierścieniową do zdjęć makro. Sprzęt sprawdza się świetnie, nareszcie będą przyzwoite zdjęcia :-) Możecie spodziewać się w niedalekiej przyszłości tutoriali makijażowych (krok po kroku), lecz najpierw muszę się zaprzyjaźnić z nowym nabytkiem.

Przeważnie dobiera się kolor pomadki do makijażu oczu, w tym przypadku ja zrobiłam na odwrót. Koniecznie chciałam zrobić coś pasującego do ust w kolorze fuksji, wyszło coś takiego:

Uwodzicielski makijaż wieczorowy

*

Seductive evening makeup look

*

Date night makeup look, Sexy evening makeup look

*

Sexy makijaż wieczorowy

*

Uwodzicielski makijaż na randkę



Twarz:
-NYC Natural Matte Foundation - 001 Ivory
-Baza pod podkład - NYC Smooth Skin Perfecting Primer
-Puder sypki: PAESE- puder ryżowy.
-Korektor: paleta korektorów Sleek.

Oczy:
*Makeup Geek:
-Creme Brulee - pod łukiem brwiowym;
-Cinderella - wewn. kącik oka;
-Gold Digger - złoty akcent;
-Burlesque - środek powieki ruchomej;
-Corrupt - przyciemnienie zewn. kącik oka;
-Bada Bing - roztarcie czarnego Corrupt;
-Eyeliner Catrice - czarny.
-Sztuczne rzęsy Eylure (nowość, opinia z czasem).

Brwi:
-Maybelline Color Tattoo- Permanent Taupe.

Usta:
- NYC - City Proof Twistable, Intense Lip Color - 022 Fulton St Fuchsia
-Flormar Long wearing - L35


Jeżeli makijaż się spodobał, serduszko mile widziane :-)  KLIK


Milanka

4 komentarze :

  1. Cudny i ta szminka... genialny kolorek :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową obserwatorkę, bardzo mi miło :) Cieszę się, że makijaż przypadł do gustu :) Pomadka Flormar daje całkiem matowe wykończenie, efekt 'błyszczyka' zawdzięczam kredce NYC :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)