sobota, 1 marca 2014

Smoky Violet, nowa propozycja wieczorowa

Witajcie! A jakoś ostatnio znowu mnie wzięło na ciemne makijaże i postanowiłam zrobić małe Smoky Eyes :-) Użyłam do tego celu nowy pigment (przy rozcieraniu zanikał!) i niestety słabo się sprawdził, ledwo co jakoś udało mi się naprawić makijaż... 


Violet smoky eyes evening makeup

*

Fioletowe smoky eyes

Pierwszy raz od dawna udało mi się zrobić niezłe zdjęcie w świetle dziennym, w końcu idzie do wiosny :-)

violet smoky eyes makeup look


Twarz:
-NYC Natural Matte Foundation - 001 Ivory (nowość, opinia z czasem).
-Baza pod podkład - NYC Smooth Skin Perfecting Primer (nowość, opinia z czasem).
-Puder sypki: PAESE- puder ryżowy.
-Korektor: paleta korektorów Sleek.

Oczy:
-Fioletowy mat - 2B Shade.
-Pigment FaceFront - Heroic (Potem poprawiłam Flormar Diamonds Terracotta- D02).
-Opalizująca zieleń z Paletki Bh Malibu.
-Makeup Geek - Cupcake.
-Eyeliner Sleek - ink POT (nowość, opinia z czasem).

Brwi:
-Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe.
-Brązowy mat Makeup Geek - Mocha.

Usta:
-Konturówka ESSENCE- 11 in the nude
-Pomadka ESSENCE - All about cupcake - 53


A może wy macie jakiś pomysł na makijaż, który chciałybyście abym zrobiła? Jakieś problematyczne kolory? Czekam na propozycje, wybiorę jeden i w najbliższych dniach umieszczę wykonanie na blogu. 

Udanej niedzieli! :o)

2 komentarze :

  1. Piękny makijaż, cudowne kolory :) Zazdroszczę talentu - ja mam 2 lewe łapki do malowania oczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Ojj ale dwie prawe do malowania paznokci :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)