sobota, 5 kwietnia 2014

Paczuszka od BornPrettyStore!

Witajcie,
kilka dni temu odebrałam paczkę (myślałam, że to zaległe pędzle z Boozyshop). Jak się okazało były to produkty, które wybrałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym Born Pretty Store. Bardzo się ucieszyłam, bo ostatnio nic nowego sobie nie kupowałam, a nowe mazidła są u mnie mile widziane :-)

Zapewne wiele z was tę firmę zna, kosmetyki nie są drogie i wysyłka w sklepie jest darmowa na cały świat. Ku mojemu zaskoczeniu, paczka 'szła' do mnie jedynie 16 dni. Dużo osób narzeka właśnie, na bardzo długi czas oczekiwania dochodzący nawet do miesiąca.

Przeglądając ich ofertę na stronie miałam nie lada wyzwanie, chcąc wybrać tylko dwie rzeczy. Po głębszej analizie, postanowiłam na zestaw sztucznych rzęs i paletkę cieni.
























Opakowanie od rzęs, słabo wytrzymało podróż, na szczęście zawartość nie została uszkodzona. 

Na początek trochę zdjęć rzęs. W opakowaniu jest ich 10 sztuk, różnego rodzaju. Od delikatnych i cienkich po długie i gęste, a także mieszane. Pierwsze wrażenie? Super miękkie i super elastyczne, już niedługo zaczynam testować, więc miejcie się na baczności :-) 

Zestaw sztucznych rzęs od Born Pretty Store

Możecie kupić je TUTAJ: Cena: 8,99$

*

Fake eyelashes from born pretty store

Na moje oko, rzęsy wyglądam i miękkością nie różnią się od tych znanych i dobrych marek jak: Eylure czy Ardell. Obawiam się, żeby nie były zbyt elastyczne (przypadek tych z NYC, których nie dało rady przykleić, ponieważ były zbyt cienkie i lekkie co powodowało ich ciągłe zwinięcie w górę).

*


*

eyelashes set

A teraz z bliska:


Paletka zawiera 10 cieni - 3 matowo - satynowe i 7 z drobinkami (w większej i mniejszej ilości).


*


Pierwsze co mi wpadło w oko, to jak na cienie krótki termin ważności (rok).


Możecie kupić ją TUTAJ: Cena: 8,99$

*


Już niedługo będzie pierwsze testowanie, po jakimś czasie będzie o nich recenzja :-)


Tak cienie przedstawiają się w świetle dziennym.


A już teraz możecie mieć 10% rabatu na zakupy, korzystając z kodu MKH10, zachęcam do skorzystania :-)


Ja przymierzam się do własnych zakupów u nich na stronie, jest kilka rzeczy które chciałabym wypróbować. 



Życzę wszystkim udanego weekendu, a ja uciekam robić makijaż. Przygotowuję dla was coś specjalnego! :-)

Buziaki, Milena

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)