sobota, 15 marca 2014

Ach ten niewdzięczny niebieski kolor...


Witam, Hej, Cześć!
Jakiś czas temu przygotowałam makijaż, którego publikuję dopiero dziś. Testowanie nowych cieni potrafi pogmatwać plany :-) Ostatnio obiło mi się kilka razy o uszy, jaki problem sprawia kolor niebieski w makijażu. Powodów jest wiele (strach aby nie przedobrzyć, nie do końca wiemy z czym go łączyć, do niebieskich tęczówek nie pasuje itp.). No więc ja wzięłam sprawy w swoje ręce i postanowiłam przygotować coś naprawdę wyrazistego, a że niebieskie oczy mam to ułatwia mi to sprawę.  

Jak niektórzy wiedzą, jestem fanką tego koloru. Jakoś nigdy nie martwiłam się czy mi pasuje do oczu ;-) Bardzo lubię wykorzystywać go w makijażach wieczorowych, niekoniecznie jak do tego poniżej (do lżejszych również). To właśnie niebieska kredka, króluje u mnie najczęściej na powiece do makijażu dziennego. Czerń  mi się znudziła :-)

Aby było na oczach ciekawiej, dodałam również zielone akcenty. W sumie na oczach mam 4 odcienie koloru niebieskiego i 3 zielonego




*


*


*



Tym razem nie będę rozpisywać produktów użytych do tego makijażu. Trochę czasu minęło, co raz używam czegoś nowego i niestety dokładnie nie pamiętam.


***

Już w następnym poście pierwszy tutorial makijażowy (krok po kroku), jak również makeup, wykonany na innych oczach jak moje. Zapraszam więc! 

Udanego weekendu!

2 komentarze :

  1. piekny makijaz! uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego na oku;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)