poniedziałek, 10 lutego 2014

Valentine makeup - Smoky eyes, czyli makijaż z pazurem! Część. 2

Na tegoroczne walentynki postanowiłam przygotować wam nie 1 a 2 makijaże. W zależności od tego jak ten dzień spędzicie z ukochanym, potrzebna będzie dzienna lub wieczorowa wersja. Mi osobiście podoba się bardziej ta druga, ze względu na moją miłość do ciemnych cieni na powiekach :-) Oczywiście, kiedy nie mogę sobie pozwolić na Smoky eyes, wybieram zawsze lżejszą wersję.

Zapraszam zatem do obejrzenia mojej propozycji na walentynkowy makijaż w wersji wieczorowej!



Valentine makeup

*

Valentine Makeup

*

Valentine makeup

*

Valentine makeup


Do wykonania tego makijażu użyłam:

Twarz:
-Podkład: NYC all day long smooth skin foundation- kolor 739 Classic Beige.
-Puder sypki: PAESE- puder ryżowy.
-Korektor: Wet n wild - Coverall liquid concealer wand- light.

Oczy:
-Czarny cień Flormar Diamonds Terracotta- D02
-Cienie z paletki Sleek i- Divine - Ultra mattes darks palette.


-Ciemno różowy połyskujący cień z paletki BeautyUk - posh palette eye shadow.


-Tusz do rzęs: Loreal Telescopic extra black

Brwi:
-Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe

Usta:
-Konturówka do ust Flormar - 216
-Pomadka ASTOR Rouge couture - Ballerine pink 101
-Pomadka Paese sexapil - nr. 2 
-Manhattan Sexi Plexi- 51B

Na walentynki wolicie lżejsze makijaże czy stawiacie na zdecydowane ciemne kolory? :-)


A teraz z innej beczki: W sobotę miałam niemiłosiernego pecha! Wyciągając coś z szafki w kuchni (malując się przy stole), przypadkiem wypadł z niej duży, ciężki słoik Nutelli... Nie dość, że trochę uszkodził mi nową paletkę z cieniami Sleek'a, żeby tego było mało zbił mi przednie lustro w moim ukochanym lustrze Babyliss!!! :( Niestety gwarancja tego nie obejmuje więc z naprawy nici, całe szczęście z podświetleniem nic się nie stało i że nie była to strona z powiększeniem, której najczęściej używam... 
Mam teraz dwie strony w lustrze, w tym jedna cała w "pajączkach". Mam nadzieję, że coś da się z tym zrobić, mój mąż już duma :-)


Pozdrawiam!

10 komentarzy :

  1. Piękny makijaż - bardzo sexy :D I powodzenia z lustrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, jest sexowny :D Dziękuję! Ciesze się, że makijaż się podoba. Jeśli chodzi o lustro, również 'nie dziękuję?' mam nadzieję, że coś się uda z nim zrobić a nie chcę zapeszać :D

      Usuń
  2. Przydalyby sie zdjecia jak po kolei zrobic takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to na uwadze i na pewno z czasem pojawią się obrazkowe tutoriale :)

      Usuń
  3. No to teraz siedem lat nieszczęścia? :) Odpukać! Makijaż mimo, że jest dość ciężki, to mimo wszystko wygląda bardzo kobieco i seksownie. Na Walentynki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej oby nie aż tyle!! :) Ciesze się, że choć trochę przypadł Ci do gustu. Oczywiście dziękuję :D Pamiętaj, że krytykę też przyjmę na klatę :P

      Usuń
    2. Kiedy ja nie mam czego u Ciebie skrytykować :P Co prawda u siebie postawiłabym na usta w kolorze "nude", ale poza tym chętnie bym całość przeniosła na swoja twarz :)

      Usuń
    3. Szczerze to miałam myśl aby zrobić nudziakowe usta, ale doszłam do wniosku że coś już sporo ich u mnie jak na razie :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)