środa, 22 stycznia 2014

Blues, czyli niebieskości.


Witam wszystkich serdecznie! Z góry wybaczcie za kilkudniową nieobecność. Siła wyższa. Pod lupę idzie kolejny makijaż, tym razem wykonany w niebieskich tonacjach. Z czasem zauważycie, że najbardziej lubię kombinować z takim i fioletowym kolorem :-) Sprawdzi się najbardziej do ciemnych oczu ale jak najbardziej do niebieskich (wbrew pozorom), szarych i zielonych również można go wykonać. Więc zapraszam do próbowania na swojej powiece! :)
Lista użytych kosmetyków jak zwykle pod spodem.







Twarz:
-Podkład: NYC all day long smooth skin foundation- kolor 739 Classic Beige.
-Puder sypki: Manhattan Soft Mat loose powder- kolor Beige 2.
-Bronzer: Chanel- Soleil tan de chanel.

Oczy:

Cienie Make up Geek:
-Ocean breeze. (Od najciemniejszego koloru).
-Poolside.
-Vanilla bean (pod łuk brwiowy)
*Następnie jest kobo (najjaśniejszy niebieski)- nr. 213

Brwi:

-Kredka do brwi Flormar- nr. 403
-Cień do oczu, MUG- Mocha

Usta:
-Szminka Catrice ULTIMATE colour- 190- mój ulubiony nudziak jak na razie.


Już w najbliższych dniach będzie kolejny makijaż, recenzja i może coś jeszcze :-) 
Ogólnie jeszcze chwilkę temu miałam urodziny, tzn. 22 stycznia :D i z tej okazji dzięki mojemu mężowi, za urodzinowe pieniążki zrobiłam makijażowe zakupy na jednej z holenderskich stron internetowych. Jestem strasznie podekscytowana! Czekajcie zatem niebawem na lawinę nowych postów z makijażami i recenzjami :D 

Miłej nocy wszystkim życzę i pozdrawiam!

6 komentarzy :

  1. Jak zawsze pięknie! Przyznam Ci, że ja się boję niebieskich i fioletowych cieni, bo mam wrażenie, że wyglądam jak z podbitymi oczami :D
    Wszystkiego najlepszego! Oby Cię wena nigdy nie opuściła :) Już jestem ciekawa co takiego kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :D A ja właśnie mam na odwrót - najbardziej lubię robić makijaże z tymi kolorami :D Co do zakupów, zdradzę tylko tyle, iż jest tego 12 sztuk :P no taka ładna parzysta liczba :))

      Usuń
  2. pięknie! kolorki są obłędne!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Efekt to jednak zasługa moich cieni ulubieńców :-))

      Usuń
  3. Normalnie niebieskie cienie do niebieskich oczu uznałabym za słabe, ale u Ciebie wyglądają przecudownie, jestem zachwycona <3 Super makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panuje taki dziwny mit, aby nie nosić makijażu w kolorze tęczówki. Szczerze? Ja uwielbiam nosić niebieskie cienie na oczach, w każdym wydaniu <3 Dziękuję za uznanie :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)