czwartek, 16 stycznia 2014

Nowy makijaż - Fioletowe Smoky Eyes dla niebieskich oczu, ale i nie tylko :)


Dziś do zaprezentowania mam makijaż wykonany pod niebieską tęczówkę, bo wyróżnia ją niesamowicie. Tak jak widać na zdjęciach :) Ale sprawdzi się nie tylko przy niebieskich oczach, ale również przy szarych, brązowych jak i zielonych!! Jeśli chcecie wiedzieć 'czym' go zrobiłam zapraszam niżej :)


Kolory niezupełnie oddają te w rzeczywistości, jednak przymierzam się do kupienia odpowiedniej lampy pierścieniowej, więc zdjęcia będą lepszej jakości :)


Makijaż nadaje się na każdą okazję tak naprawdę, dla każdego coś innego. Dla mnie jest to makijaż do wyjścia na co dzień, dla niektórych jest to makijaż typowo wyjściowy np. na Sylwestra czy imprezę urodzinową.

Co użyłam do wykonania makijażu:

Twarz:
Podkład- Rimmel match perfection- nr. 100 ivory.
Puder sypki- Manhattan Soft Mat loose powder- kolor Beige 2.
Bronzer- Chanel- Soleil tan de chanel.

Brwi:
-Maybelline, Color Tattoo 24Hr- kolor 40- permanent taupe.

Oczy: 
Cienie Make up geek:
-Drama queen,
-Vanilla bean.
-Shimma shimma (w wewnętrznych kącikach oczu).
-Przyciemnienie zewnętrznego kącika - czerń z paletki Sleek- Au Naturel.
-Jasny fiolet- Inglot shine 39.
-Eyeliner- Catrice gel liner.

Usta:
-Flormar- Long wearing L19 i pomadka BELL- 603.



Mam nadzieję, że makijaż się podoba i zapraszam do kolejnych :-)

4 komentarze :

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)