niedziela, 1 marca 2015

Upiększający, uniwersalny i prosty makijaż dzienny na gorsze dni

Macie czasami tak, że co nie zrobicie z oczami czujecie się nieatrakcyjnie? Kombinujecie z kolorami, wykończeniem - ciągle nie tak. Każdy makijaż wygląda na was źle, próbujecie zakryć złe samopoczucie ale bezskutecznie? Kobieca natura jest jedną wielką zagadką :-) Ale spokojnie, wszystko da się opanować!

W tym poście chciałabym się z wami podzielić - uniwersalnym makijażem, który spowoduje uśmiech na waszych buziach. Spojrzycie się w lustro i powiecie - o kurczę jaka ja dziś ładna jestem :-)

Makijaż celowo powstał prosty, ze względu na niechęć do wszystkiego kiedy borykamy się z gorszymi dniami. Wszystko chcemy uprościć go granic możliwości. Do tego celu będziecie potrzebować TYLKO 3 cieni. Ja użyłam palety Zoeva Naturally Yours, jednak sprawdzą się każde inne cienie o podobnej kolorystyce.


*

Beautifying daily makeup

*

Makijaż dzienny na gorsze dni

*

Makijaż dzienny na gorsze dni

Makijaż nie jest specjalnym odkryciem, jednak u mnie sprawdza się doskonale.

Jak go wykonać?

1. Nakładam bazę pod cienie. (Jeżeli nie macie jasnego cienia o dobrej pigmentacji, jako bazy użyjcie białej kredki).
2. Cały obszar pod brwiami od załamania powieki pokrywam pudrem sypkim. (Możecie do tego celu również użyć beżowego-cielistego matowego cienia jak np. pure z palety Zoeva).
3. Na całą powiekę ruchomą nakładam cień first love. 
4. Załamanie powieki zaznaczam cieniem soft & sexy i lekko rozcieram. Jednak w ten sposób aby zachować intensywność koloru.
5. Czarnym cieniem timeless chic rysuję kreskę z jaskółką. (Ja do tego celu używam skośnie-ściętego cienkiego pędzelka).
6. Tuszujemy rzęsy i gotowe! 

Opcjonalnie możecie dodać jeszcze białą/cielistą kredkę na linię wodną, jeżeli wasze oczy wyglądają na zmęczone.

Cienie oczywiście możecie użyć innych, np. bardziej wpadających w brudny róż a nie brąz.

Aby makijaż być dopięty na ostatni guzik, policzki traktuję różem w kolorze - tak! soczystego, jasnego różu. Coś a'la baby pink. Koniecznie na szczyty kości policzkowych rozświetlacz i na usta pomadkę w wiadomym kolorze :-) U mnie Makeup Revolution - Beloved.

Oczywiście intensywność kolorów ust i policzków użyjcie w zgodzie z waszym typem urody i preferencjami. 

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie wam do gustu i będziecie często po niego sięgać :-) 

Buziaki,
~Milanka

6 komentarzy :

  1. Bardzo lubię na dzień takie proste makijaże. Paletkę zakupiłam ale jestem jeszcze w fazie testu i pierwszych wrażeń ;)
    Makijaż w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona :) Dla mnie osobiście paletka jest fajna, bardzo praktyczna na takie szybkie dzienniaki.

      Usuń
  2. Mój makijaż na szybko to po prostu żywy kolor (np. turkusowy, limonkowy, pomarańczowy) roztarty szaro-beżowym cieniem, tusz do rzęs i gotowe :D a do tego jest fajnie i wesoło :D
    W każdym razie śliczna ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak ja bym tak chciała się malować! :P Nie umiem użyć 2 cieni :D Ja dam jeden i 2 cień - zaraz muszę i trzeci i 4 bo wydaje się za mało. Do tego dochodzi 5 i 6 czasami, pełny makijaż twarzy, ehh szkoda gadać :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)