sobota, 21 marca 2015

Makijaż krok po kroku - Sunny peacock- Makeup Geek

Dziś chcę wam przedstawić krok po kroku, jak zrobić fajny wiosenny (wieczorowy) makijaż. Za oknem coraz cieplej, motywuje to do śmielszego sięgania po zdecydowane kolory jak żółty, zielony czy niebieski. Dzisiaj użyłam cieni Makeup Geek, wy jeśli ich nie posiadacie możecie śmiało lecieć w podobną kolorystykę innych firm. Z całym sercem jednak polecam się za nimi rozejrzeć i na nie zdecydować :o)


*


Moje brwi będziecie częściej widzieć teraz w cieplejszej tonacji ze względu na mocne ocieplenie mojego blondu :-)

*

Krok po kroku makijaż wieczorowy

Do makijażu pierwotnie miały iść sztuczne rzęsy. Jednak tego dnia nic mi nie szło jak trzeba. Dwa razy poprawiałam kreskę eyelinerem, uwaliłam oczy maskarą, która mi później wypadła z rąk i wysmarowałam pół twarzy i bluzkę. Czułam, że przyklejanie sztucznych rzęs nie pójdzie jak powinno więc z nich rezygnowałam w obawie o makijaż :-D

Krótkie rozeznanie cieni, których użyłam: 
Lemon drop- jasna; połyskująca cytrynowa żółć.
Corrupt- matowa, głęboka czerń.
Peacock- ciemny; matowy granatowy.
Ocean breeze- metaliczny; ciemny zielono-granatowy.
Mermaid- przepiękny duo chrom; morski opalizujący na złoto.

Jeśli jesteście nimi zainteresowane, odsyłam do sklepu internetowego: TU<--- Znajdziecie tam swatche, opis a także makijaże wykonane nimi przez inne użytkowniczki.

A więc zaczynamy:

Step by step evening makeup

1. Nakładamy granatowy, matowy cień Peacock na zewnętrzny kącik i wyciągamy go ku górze na kształt 'kociego oka'.
2. Powyższy cień delikatnie rozcieramy metalicznym Ocean breeze.
3. Wolną przestrzeń powieki pokrywamy żółtym Lemon drop.
4. Zewnętrzny kącik przyciemniamy matową czernią Corrupt i przeciągamy po dolnej powiece, nadal pilnując naszego kształtu 'kociego oka'.
5. W miejscu przejścia kolorów nakładamy, rozcierając granice duo chrom Mermaid.
6. Rysujemy kreskę eyelinerem, tuszujemy rzęsy ew. przyklejamy sztuczne i voila :-)

Miłego weekendu!

2 komentarze :

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)