środa, 4 marca 2015

Party forever - imprezowy makijaż wieczorowy - Makeup Geek

Hej!
Tym razem przygotowałam wam propozycję makijażu wieczorowego, której nie powstydziłaby się żadna klubowiczka. Główną rolę gra przepiękny brokat mieniący się wielokolorowo - imitujący kulę dyskotekową. 

Party makeup

Makijaż jest o tyle fajny, że będzie kontrastował z każdym kolorem tęczówki. Na pewno nie pozostaniecie niezauważone mając go na sobie :-)

Makijaż imprezowy

Ostrość skierowana jest troszkę w lewo, dzięki temu widać doskonale migoczące drobiny brokatu.

W całej okazałości makijaż prezentuje się tak:

Party makeup

Jeśli chodzi o usta postawiłam na 'bezpiecznego' nudziaka. Fajnym pomysłem dla mocniejszego efektu będzie użycie pomadki w kolorze soczystej fuksji.
*

Makijaż imprezowy

*

Party forever - Party makeup

Do wykonania makijażu użyłam cieni Makeup Geek:
-Vanilla Bean (pod łuk brwiowy)
-Unexpected (załamanie powieki)
-Galaxy (3/4 ruchomej powieki)
-Sensuous (dolna powieka ok. 3/4)
-Simply Marlena (wewnętrzny kącik)

Dokładnie kolory cieni możecie zobaczyć TU<---

Narysowanie czarnej kreski eyelinerem i nałożenie sztucznych rzęs tylko dopełnia całość. 

Mam nadzieję, że makijaż przypadł wam do gustu. Zapraszam do śledzenia kolejnych postów :) 

~Milanka

4 komentarze :

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)