czwartek, 26 lutego 2015

Peach day - makijaż wykonany cieniami Makeup Geek

Nie do wiary, że czekałam z wystawieniem tego makijażu tyle czasu. Zrobiłam go jakoś na początku lutego ale nie było okazji aby wpleść go pomiędzy posty. Z uwagi, że dawno nic nie wystawiałam nowego - dziś jest jego debiut.

Makijaż jest wykonany totalnie w ciepłych tonacjach o matowych wykończeniach. Było to dla mnie wielką odmianą, ponieważ przeważnie tak się nie maluje. Jakiś mały, choćby minimalny błysk na oku jest u mnie mile widziany :-) 

Brzoskwiniowy makijaż dzienny

Całość utrzymana jest w brązach, główną rolę gra przepiękny cień peach smoothie - soczysty jasny brzoskwiniowy cień.

Peach makeup

Makijaż naprawdę przypadł mi do gustu i czułam się w nim świetnie. Chyba jeszcze nie raz zagości na moich oczach.

Peach day makeup

Usta:
NYC Cityproof twistable INTENSE LIP COLOR - po prostu kredka do ust - 050 Park Slope Peach

Policzki:
Bronzer Miss sporty - 020 Hawaiian Hula
Róż Essence Silky touch blush - 30 secret it-girl

Poszczególnie cienie których użyłam i ich zdjęcia znajdziecie TU<--- Jeżeli makijaż wam się spodobał, możecie również na stronie oddać na niego serduszko :) Dzięki!

Do następnego! :-) 

8 komentarzy :

  1. Musze sie tak pomalować :P boskie
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) Pasuje do Ciebie :)
    Obserwuję i również zapraszam do obserwacji mojego bloga :)
    www.adelfablanca-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały makijaż :) Bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Odkąd przefarbowałam włosy z popielatego blondu na złoty jasny blond od razu czuję, że w końcu się polubiłam z cieplejszymi kolorami :-)

      Usuń
  5. jejku śliczny, taki delikatny, a jednak widać kolorek. <3

    dielakesandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)