piątek, 13 lutego 2015

Wieczorowy makijaż na walentynki - Zoeva - Valentines Day

Tak jak obiecałam, przygotowałam wam drugą wersję makijażu na walentynki - tym razem wieczorowa. Myśląc nad projektem, chciałam uzyskać również coś uniwersalnego, pasującego do każdej tęczówki. Skupiłam się tylko na paletach firmy Zoeva, w których były akurat wszystkie kolory które potrzebowałam. 

Moją propozycję dzienną makijażu na walentynki możecie zobaczyć TU<---(klik).

Nie przedłużając, poniżej przedstawiam to co zmalowałam:

Wieczorowy makijaż na walentynki

Makijaż jest połączeniem szarości, różu i malinowej czerwieni.

Wieczorowy makijaż na walentynki

Kolory których użyłam:


Naturally Yours - PURE - na cały łuk brwiowy od załamania powieki aż po brwi.
 Rodeo Belle - BANG BANG - zaznaczyłam nim załamanie powieki lekko już rozcierając.

 Rodeo Belle - CACTUS FLOWER - roztarłam nim cień powyżej.
Rodeo Belle - SMOKING GUN - jest to metaliczny ciemny stalowy szary cień, wyszedł taki sam jak poniższy silver disc, jednak jest zdecydowanie ciemniejszy. Zaznaczyłam nim zewnętrzny kącik do ok. 1/3 powieki jak i dolną linię.
Retro Future - SILVER DISC - nałożyłam go na wewnętrzny kącik oka, wypełniając pustą przestrzeń na powiece.










Retro Future - ROSE GOLD - musnęłam nim wewnętrzną dolną powiekę. 

Valentine's day makeup

Całość dopełnia kreska wykonana eyelinerem Sleek - Ink pot i sztuczne rzęsy Eylure - Naturalites 100. Na usta nałożyłam białą kredkę Catrice - kohl, aby rozjaśnić użytą przeze mnie pomadkę Flormar - Supermatte 207. Kredkę roztarłam i szminkę wklepałam delikatnie palcem.


Ja zapewne na jutrzejszy dzień przygotuję makijaż w lekkiej wersji, gdyż jak co sobotę czeka mnie trochę załatwiania spraw w mieście, więc nie chcę w biały dzień 'dziwnie' wyglądać. Oczywiście po powrocie z makijażu dziennego zrobię wieczorowy :-) 

Mam nadzieję, że moja tegoroczna propozycja walentynkowa przypadła wam do gustu.
Wszystkim zakochanym i (nie) życzę cudownego jutrzejszego dnia. 

Buziaki,
~Milanka

2 komentarze :

  1. Ta malinowa czerwień pięknie ożywia całość :) Śliczny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cień jest naprawdę boski <3

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)