piątek, 13 listopada 2015

Plum delight - makijaż wieczorowy przy użyciu paletki i rzęs od Born Pretty Store

Recenzja paletki i rzęs od Born Pretty Store już za nami, możecie zobaczyć ją TU<-- Postanowiłam stworzyć z nich dla was kolejny makijaż, ponieważ uważam że są naprawdę warte zainteresowania.

Ostatnia kombinacja różowego, połyskującego cienia z mega długimi rzęsami bardzo mi się spodobała. Teraz podobna wersja, jednak dla wielbicielek brązów. Takich jest pewnie znacznie więcej :o)

Nie zabraknie też ust w najmodniejszym kolorze jesieni, czyli śliwce


jesienny makijaż wieczorowy


Do wykonania makijażu oczu użyłam: 
-palety Sleek Ultra Matts v2 (dune, flesh, paper bag, maple)
-połyskującego brązu z poniższej palety (cienki wkład) - BOUB cosmetics, Bright shimmer eyeshadow palette


bright shimmer eyeshadow palette


Paletę możecie zobaczyć na stronie BPS TU<--

*

jesienny makijaż wieczorowy


Rzęsy - Mink Eyelash, możecie zobaczyć je na stronie BPS TU<-- 
Tak jak wspominałam w poprzednim poście, rzęsy mogą sprawiać problem w przyklejeniu dla początkujących. Ja znalazłam już na nie sposób i dzisiejsza aplikacja była bezproblemowa

Cięższych rzęs nie przyklejam natomiast nigdy tak blisko wewnętrznego kącika, co widziałam robi wiele dziewczyn. Te miejsce jest dla mnie niekomfortowe i zaraz łzawią mi oczy, przy czym rzęsa się odkleja. Zostawiam sobie zawsze delikatny margines.


jesienny makijaż wieczorowy i śliwkowe usta


Na ustach mam tylko konturówkę Catrice - 170 Plumplona Ole, która użyta solo dała efekt matu. 


jesienny makijaż wieczorowy i śliwkowe usta


Osobiście efekt końcowy przypadł mi do gustu, będę do niego na pewno wracać. 

Zachęcam was w razie konieczności skorzystania z mojego kuponu rabatowego na zakupy w Born Pretty Store z 10% zniżką MKH10. Choć pewnie macie swoje haha :D 


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu!
~Milanka 

6 komentarzy :

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)