niedziela, 1 listopada 2015

Catwoman - mój imprezowy makijaż halloweenowy

Jestem totalnym odmieńcem, bo nie obsypałam was wieloma propozycjami makijażu na halloween. Zrobiłam tylko jeden - kobietę kot na moją sobotnią imprezę. Cały makijaż zajął jakieś ponad półtorej godziny. 


Za dużo rozpisywać się nie będę, zerknijcie na efekt końcowy :o)



Catwoman halloween make-up

*

Catwoman halloween make-up

*

Catwoman halloween make-up

*

Catwoman halloween make-up

*

Catwoman halloween make-up

*

Catwoman halloween make-up

*

Catwoman halloween make-up


A wy co przygotowałyście na halloween?

Mam nadzieję, że moje wykonanie przypadło wam do gustu.
Trzymajcie się cieplutko!

~Milanka

16 komentarzy :

  1. Super makijaż! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek to zawsze sprawdzony wariant na halloween ;)
    Ja tego święta nie obchodzę, więc charakteryzacje tylko na blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo sprawdzony jak wampirzyca czy słodka/straszna czaszka ;-) Ja halloween też nie obchodzę, ALE skoro akurat była imprezka to czemu by nie iść :D

      Usuń
  3. Bardzo fajny ten makijaż, ja w tym roku zrobiłam czaszkę jak masz ochotę zobaczyć to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kociak, ahh :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt końcowy kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)