piątek, 14 sierpnia 2015

Makijaż Pretty Glamorous - makijaż dzienny dla niebieskich oczu - Zoeva

Macie niebieskie oczy tak jak ja? Dobrze. Lubicie makijaże na co dzień w odcieniach brązu? Dobrze. Nie lubicie natomiast 'nudnych' i 'matowych' wykończeń? Dobrze. Lubicie pewnie trochę błysku? Bardzo dobrze!

Przedstawiam wam zatem mój wczorajszy makijaż. Jeżeli wszystkie poprzednie pytania u Ciebie wypadają twierdząco, koniecznie zejdz niżej :-)


Użyłam dwóch palet Zoevy - Love is a story i Naturally Yours oraz jeden iskrzący cień (ciepłe złoto) z paletki Born Pretty Store. (klik) Moja to numer 4. 




Makeup for blue eyes


Love is a story:
-Film Star (do zmatowienia łuku brwiowego aż do załamania powieki)
-Over You (cień transferowy)
Naturally Yours:
-Soft & Sexy (do zaznaczenia załamania powieki, przeciągnięte również na dolną powiekę)
-Slow Dance (do zaznaczenia zewnętrznego kącika i dołu)
-Timeless Chic (cienka kreska wzdłuż linii górnych rzęs)

Na całą powiekę ląduje ciepłe złoto z paletki BPS, po uprzednio zwilżonym pędzelkiem Aqua Seal'em z Makeup Revolution. Dzięki temu wydobyłam intensywność, uniknęłam osypywania się brokatu i cień ładnie zastygł.


Makeup for blue eyes

*

Makeup for blue eyes


Na ustach mam pomadkę w fantastycznym brzoskwiniowym kolorze od Zoevy - Faith & Love

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie wam do gustu.
Miłego weekendu!

Buziaki, 
~Milanka

3 komentarze :

  1. Bardzo ciekawy dzienny makijaż :) Nigdy nie potrafiłam się malować, dopiero nauka makijażu we Wrocławiu zaszczepiła we mnie chęć malowania i teraz robię to na większą skalę, a moje klientki są zadowolone z moich usług ;) Makijaż zaproponowany przez Ciebie jest świetny i na pewno wykorzystam go w swojej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)