czwartek, 13 sierpnia 2015

Makijaż Insomnia nights - Makeup Geek & Sleek

Witajcie po dłuższej przerwie! Moje wakacje w Polsce niedawno dobiegły już końca. Jak zawsze czas tam, płynie zdecydowanie za szybko! Zanim się obejrzę, już czas wracać.

Jestem więc :-)

Od razu startuję z nowym makijażem, a w roli głównej piękny pigment 'Insomnia' od Makeup Geek.
Efekt końcowy prezentował się tak:

Evening make-up / Makijaż wieczorowy

Do zrobienia makijażu oczu użyłam:
*Makeup Geek
-pigment Insomnia (3/4 powieki ruchomej)
-cień Peach Smoothie (transferowy, prawie go na zdjęciu nie widać)

*Sleek Ultra Matts v2
-Paper Bag (zewnętrzny kącik górnej i dolnej powieki)
-Maple (załamanie powieki) ostatnio często męczony przeze mnie odcień. Ale tak go lubięęęęę :o)

Evening make-up / Makijaż wieczorowy

Sztuczne rzęsy to Ardell - Demi Wispies

Evening make-up

Na ustach wylądowała moja nowa nowość i chyba mała miłość. Piękna, brzoskwiniowa pomadka Zoeva - Faith & Love.

Evening make-up

Rocky zawsze upomina się o pieszczotki, kiedy robię zdjęcia makijaży. W tym przypadku zapozował ze mną :-D 


Makijaż wylądował już na stronie Makeup Geek (klik). Jeśli propozycja wam się podoba możecie oddać na nią głos. Ja ze swojej strony bardzo dziękuję :-) 

Życzę wszystkim miłego dnia!
~Milanka

10 komentarzy :

  1. sliczny makijaz, a rzesy uzupleniaja go na 6 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Czasami warto zrezygnować z mocnego akcenowania oka i po prostu przykleić sztuczne rzęsy :-)

      Usuń
  2. makijaż bajeczny, ale kolor tęczówki jeszcze wspanialszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rocky to słodziak ♥ a Twój makijaż jest jak zawsze perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Mój Roki jest moim również najwierniejszym fanem :D <3

      Usuń
  4. Ale śliczny makijaż :) jest idealny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)