piątek, 28 sierpnia 2015

Burning eye - intensywny makijaż dla niebieskookich

Siadając ostatnio do malowania, nie miałam konkretnego pomysłu. Przypomniałam sobie, jakiego koloru nie lubię nosić na swoich oczach - a mocno podbija niebieską tęczówkę. Chodzi o kolor pomarańczowy.

Dałam sobie wyzwanie, aby stworzyć coś co mi się w końcu spodoba. I oto jest! 


Intensive makeup for blue eyes

Do wykonania makijażu oczu użyłam:

Makeup Geek:
-Vanilla Bean - obszar pod brwiami do załamania powieki.
-Shimma Shimma - wewnętrzny kącik.
-Mango Tango - załamanie powieki górnej i dolnej (kształt V).
-Corrupt - czarna kreska przy linii rzęs.
Beauty Uk, posh palette no.3:
-Intensywny pomarańczowy - 3/4 powieki ruchomej i sam środek dolnej. Baza pod cień New age z palety Retro Future.
Zoeva Retro Future:
-New age - 3/4 powieki ruchomej i środek dolnej. Dzięki temu intensywna pomarańcz nabiera złotego blasku.


Intensive makeup for blue eyes


Sztuczne rzęsy - Eylure Naturalites 107 


Intensive makeup for blue eyes


Usta - Zoeva - Melting kisses


Intensive makeup for blue eyes


Udanego i bezpiecznego weekendu kochani. Korzytajcie z ostatnich uroków lata, póki jest pogoda. Niestety Belgia nią nie zachwyca :-( 

Zapraszam również na mojego instagrama, znajdziecie tam moje ostatnie makijaże i sporo prywaty :-) Grunt to się poznać od każdej strony! :o) www.instagram.com/milanka_makeup

Do następnego!
~Milanka

4 komentarze :

  1. Ognisty makijaż :)) piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki miał być! Dziękuję i Pozdrawiam :o)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż, na wieczór idealny ! ♥

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)