czwartek, 9 lipca 2015

Romantyczny makijaż wieczorowy w odcieniach różu

Hej! Jak widać za oknem prawdziwe lato, mamy upragnione wakacje, bierzemy urlopy. Nie można również zapominać o tym, że jest to również najgorętszy okres randkowy
Myśląc oczywiście o was, przygotowałam propozycję makijażu wieczorowego w romantycznej różowej kolorystyce, o ile takową lubicie. 


Romantic evening makeup


Do wykonania makijażu oczu użyłam:
  • Matowy beż jakikolwiek do zmatowienia łuku brwiowego.
  • Sleek Ultra Matts v2 - Maple - do zaznaczenia załamania powieki i lekko powyżej, dzięki temu optycznie powiększamy oko. Jest to wskazane właśnie przy opadającej powiece.
  • Makeup Geek - Cupcake - jako cień transferowy, rozcierając nim powyższy Maple, uzyskuję fajne połączenie kolorów. 
  • Zoeva Love is a story - Mystery Date - satynowy granatowy do zaznaczenia wewnętrznego kącika, kierując się ku górze, dołowi i przy linii rzęs, tworząc E.
  • Essence metal glam - 03 frosted apple - do pokrycia wolnej powieki ruchomej.
  • Essence metal glam - 09 frosted cotton candy - na sam szczyt ruchomej powieki.


Romantic evening makeup


Dla jeszcze większego efektu wow, sztuczne rzęsy oczywiście mile widziane. Ja tym razem ich nie nakładałam. Ostatnio nie mam do nich cierpliwości, chyba muszę zmienić w końcu klej. Z Duo od początku się nie za bardzo polubiłam. A robiąc zakupy kosmetyczne, nawet o nowym kleju już nie pamiętam :o)

Macie jakieś sprawdzone już przez siebie mocniejsze kleje do sztucznych rzęs? Propozycje w komentarzach mile widziane.


Romantyczny makijaż wieczorowy


Na brwiach mam mój niezastąpiony cień (średni, zimny brąz) Catrice Absolute Eye Colour - 350 Starlight Expresso. Możecie zerknąć do niego TU.


Romantyczny makijaż wieczorowy


Na ustach mam Lipliner Essence - 12 wish me a rose i lekko pociągnęłam bardzo jasną pomadką Manhattan - Sexi Plexi 51B.


Pozdrawiam,
~Milanka

8 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory w makijażu :) pięknie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż na oczach dobra rzecz :o) Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
    2. Róż na oczach dobra rzecz :o) Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  3. Ślicznie wygląda ten makijaż, podoba mi sie połączenie tych kolorków ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)