środa, 1 lipca 2015

Makijaż wieczorowy dla niebieskich oczu na lato - Summer currant

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla was makijaż, zainspirowany upalną pogodą jaka ostatnio u mnie panuje. Makijaż na lato to nie tylko utarte już połączenie żółci, jasnej zieleni, niebieskiego czy pomarańczowego. Tak naprawdę mało kto jest w stanie wyjść w takim makijażu z domu :o)

Dlatego dziś będzie bardziej użytkowy letni makijaż. Postawiłam głównie na kolor porzeczkowy, eleganckie i niezastąpione złoto i trochę miedzi, aby jeszcze bardziej podbić niebieską tęczówkę. Wasze oczy na pewno będą w centrum zainteresowania :-)

Makijaż wieczorowy dla niebieskich oczu


Do wykonania makijażu oczu użyłam:

-Makeup geek - Vanilla Bean - satynowy beż pod łukiem brwiowym.
-Makeup geek - Cupcake - brudny, ciemniejszy matowy róż - jako cień transferowy na i powyżej załamania powieki.
-Sleek Ultra Matts v2 - Maple - ciepły brąz z brudnym różem - na załamaniu powieki jak i na dolnej powiece. 
-J. Cat shimmery powder - 106 Rose Sienna - miedziany, metaliczny pigment na zewnętrzny jak i wewnętrzny kącik powieki.
-Makeup geek - Liguid gold - złoty pigment na sam środek ruchomej powieki.
-Sleek Ultra Matts v2 - Villan - na linii dolnych rzęs.


Evening makeup for blue eyes


Muszę zaznaczyć, że miedziany kolor pigmentu wyszedł na zdjęciach zbyt pomarańczowo. Cóż takie uroki fotografowania wieczorem przy sztucznym świetle.


Summer evening makeup

Inne użyte kosmetyki:

-Catrice Absolute Eye Colour - 350 Starlight Expresso
-Rimmel lasting finish 303 i Wake me up 200 - 1:1
-Maybelline Super Stay 24h concealer - 3 medium
-Zoeva Eyeshadow fix long wear - matte
-Catrice All matt plus - 025 Sand Beige
-Catrice Sun glow - 030 medium bronze
-Rimmel lasting finish soft colour blush - 120 Pink Rose
-Makeup Revolution - blush palette Golden Sugar
-Sleek ink pot - black
-Lipliner Makeup Revolution - Rebel
-Lipstick Catrice Ultimate Colour - 340 Berry Bradshaw
-Sztuczne rzęsy - BornPrettyStore

Mam nadzieję, że mój makijaż będzie dla was jakąś inspiracją do stworzenia czegoś unikalnego :-)

Pozdrawiam serdecznie,
~Milanka

4 komentarze :

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)