czwartek, 17 marca 2016

I love Makeup - Slogan palette Makeup Geek od Makeup Revolution - makijaż Hello spring

Hej! Coraz bliżej kalendarzowa wiosna, jednak w Belgii już od jakiegoś czasu ona jest. Piękne słońce za oknem, ąż chce się żyć! Was też w tym okresie wprost ciągnie, po sięganie do makijażu kolorów ziemi? Mnie tak! Brązy, zielenie i złoto co w tym okresie uwielbiam :-)

W dzisiejszej propozycji makijażu użyłam fajną paletę z Makeup Revolution - I love makeup - Makeup Geek (a dokładnie zielenie, zaraz powiem dlaczego). Co rzuca się w oczy? Piękne i intensywne odcienie. 

Link do sklepu znajdziecie TU<--



Do mojego makijażu wykorzystałam ostatecznie tylko zielenie. W trakcie nakładania brązów - zawiodłam się, nie są to dobrze napigmentowane cienie. Nie dawały pożądanej intensywności, więc zamieniłam je na sprawdzone już brązy z Makeup Geek - Latte (jaśniejszy) i Mocha (ciemniejszy). 

Perłowe cienie (niektóre wręcz foliowe) z palety są naprawdę świetne, super napigmentowane i kremowe! W sumie do zabawy mamy 36 kolorów. 

W ramach ciekawostki dodam, że tę paletę dostałam jako gratis, przy zakupie bodajże powyżej 30 funtów. Warto jest czasami robić u nich większe zakupy.

A makijaż prezentował się tak: 

I love Makeup - Slogan palette Makeup Geek

Jako złoto na dolnej powiece użyłam pigmentu Liquid Gold od Makeup Geek, ale ten z palety też byłby dobry. Nawet nie wiem czemu go nie użyłam :o) 

I love Makeup - Slogan palette Makeup Geek

Sztuczne rzęsy Yue er Gong zhu są z BornPrettyStore - pisałam o nich TU<-- są świetne, polecam się nimi zainteresować.

I love Makeup - Slogan palette Makeup Geek

*

I love Makeup - Slogan palette Makeup Geek

Usta:
-konturówka Essence - 11 in the nude
-pomadka Mac - myth

A jak wyglądają wasze wiosenne makijaże? 

Pozdrawiam
~Milanka

10 komentarzy :

  1. Fajnie napigmentowane cienie:) Bardzo ładny makijaż. Kusi mnie ta paletka;) No i fajnie, że dostałaś ją jako gratis, to zawsze miłe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jeśli lubisz wyraziste kolory, to ta paleta z pewnością by Ci się spodobała. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jakie piękne ma kolorki ta paleta :) Makijaż też w moim guście- uwielbiam kolory na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metaliczne są naprawdę cudowne, takie kremowe i świetnie napigmentowane <3

      Usuń
  3. Mój wiosenny makijaż nigdy nie będzie wyglądał tak pięknie jak Twój :((( napatrzeć się nie mogę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A moje paznokcie nigdy nie będą tak pięknie wyglądały tak jak Twoje <3 :D

      Usuń
  4. Cudny makijaż wyczarowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Makjaż jest rewelacyjny! W ogóle jesteś przepiękna <3 przpominasz mi Miss World Tatanę Kucharovą <3 Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)