wtorek, 8 marca 2016

Essence - liquid lipstick - 02,03,06 (swatche i recenzja)

Hej! Od jakiegoś czasu na moim nie było żadnej recenzji, więc dzisiaj postanowiłam was zapoznać z pomadkami w płynie firmy Essence. Kupiłam je w listopadzie, kiedy tylko zobaczyłam je w sklepie. Mniej więcej w tym samym czasie wypuściła swoje również firma Catrice, zaraz przejdę do tego dlaczego ich nie kupiłam. W każdym obie firmy w kwestii opakowania sugerowały się najprawdopodobniej marką Bourjois :o)

Na początek trochę podstawowych informacji:

-pomadka w płynie o wykończeniu błyszczyka
-w sklepie czeka na nas 6 fajnych, codziennych kolorów
- cena : 2,59€

Myślicie, że skradły moje serce? Jasne, że tak :o) 


Essence - liquid lipstick
L to R : 06 - make a statement, 02 - beauty secret, 03 - almost real
 Dlaczego je sobie chwalę?
1. Przyjemne dla oczu, proste opakowanie.
2. Słodki zapach i smak pomadki! Mniam!
3. Dzienne, naturalne kolory, które są najczęściej pożądane.
4. Świetna pigmentacja przy taniej cenie!
5. Przyjemna i lekka aplikacja.
6. Nieklejąca formuła, nie wiem jak wy ale ja takiej nie znoszę.

Essence - liquid lipstick
L to R : 06 - make a statement, 02 - beauty secret, 03 - almost real
Czyż Ci trzej muszkieterowie w swojej obeności nie wyglądają słodziutko? :o) Fajne, ciepłe kolorki.

Robiąc swatche na dłoni pomadek z Essence i Catrice, doznałam szoku. Te drugie nie dość, że były droższe to i słabo napigmentowane. Bez mrugnięcia okiem wolałam wypróbować Essence. 
Jeśli chodzi jednak o standardowe pomadki do ust wolę zdecydowanie Catrice, są po prostu lepsze.

Essence - liquid lipstick
L to R : 06 - make a statement, 02 - beauty secret, 03 - almost real
Tutaj nie oceniam ich trwałości, bo wiecie jak jest. To nie są produkty o przedłużonej trwałości, więc nie ma co oczekiwać od nich kilkugodzinnej obecności na ustach. Ilukrotnie poprawiacie sobie w ciągu dnia normalną pomadkę czy błyszczyk, poprawicie i ją. 

Nie zjadają się w brzydki sposób, także nie będzie z nimi problemu :) 

Jeśli chodzi o ich cenę w stosunku do jakości gorąco polecam! Będzie to jedna z waszych lepszych i tańszych drogeryjnych, błyszczyko-pomadek!  

 

6 komentarzy :

  1. kolejne mazidła do ust, które chciałabym mieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, są to moje jedne z lepiej napigmentowanych błyszczyków. Essence dał czadu w tej kwestii :o)

      Usuń
  2. 02 Beauty secret skradł moje serce ;) cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach również fajnie się prezentuje :o)

      Usuń
  3. Mam dwa kolory i nawet je lubię, ładnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)