piątek, 9 stycznia 2015

World of mermaids - Makeup Geek

Witajcie w nowym roku!
Mam nadzieję, że miło spędziliście święta z najbliższymi i dobrze zakończyliście poprzedni rok.
Ja spędziłam 12 dniowy urlop w moim rodzinnym mieście, zleciało bardzo szybko jak zawsze. 

Nowy rok. Nowe postanowienia, plany, wyzwania. Macie już swoje? :)
Po tak długiej przerwie od blogowania, znów czuję się jakbym dopiero zaczynała. Wszystko wychodzi amatorsko i nienormalnie długo. 

Trzeba na nowo wziąć się w garść i działać. Aktualnie mam więcej czasu, więc postaram się nadrobić ile się da. Kosmetyków również kilka przybyło, które zasługują o kilku słowach.

~~*~~

Makijaż, który dziś spontanicznie przygotowałam, jest wieczorową kombinacją zieleni, niebieskości i czerni. Gościnnie występuje też brąz i kolor szampański w zewnętrznym kąciku.


*

*



*


Odcienie, których użyłam:

*Shimma shimma
*Sea mist
*Peacock
*Mermaid
*Latte
*Envy
*Corrupt

Każde kolejne posty będą mniej chaotyczne mam nadzieję :)

Kolory użytych cieni do zobaczenia TU<-- Jeśli makijaż się podoba, oczywiście kliknięcie w serduszko mile widziane :)

Do usłyszenia!

4 komentarze :

  1. Fajnie, że wróciłaś, bo już się zaczynałam martwić. Super makijaż! Świetnie wygląda ten lekko zielonkawy niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety moja praca fizyczna tak mnie wykańczała, że w tygodniu nie było szans o post z makijażem. Weekendy zostawały do ogarniania spraw z całego tygodnia. Niby każda wymówka dobra. Jednak w moim przypadku - brak czasu na hobby - wiedz, że coś się dzieje! :D Bardzo dziękuję, choć z niego wcale nie jestem dumna. Po tak długiej przerwie, totalna amatorszczyzna się kłania :D Ale postaram się nadrobić wszystkie zaległości :-)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo zmęczenia i całego tygodniowego wysiłku, uważam że makijaż jest super i całkiem odrębny od innych. Bardzo mi się podoba dobranie kolorów, oraz kreska dodaje takiego gustu całemu oku. Lecz nie ukrywam że w tym makijażu wyglądasz zjawiskowo i bardzo Ci pasuje...Basia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)