sobota, 17 stycznia 2015

Makijaż dzienny z użyciem MUR - Iconic 3 i MUA - Ever After + Cinderella story (Makeup Geek)

Witajcie, pokażę wam makijaż dzienny który sobie dzisiaj sprawiłam. Mamy w Belgii piękną, słoneczną sobotę, dlatego postawiłam na coś w odcieniu rose gold

Do wykonania makijażu wykorzystałam paletę Makeup Revolution Iconic 3 i Makeup Academy Ever After, co jest u mnie nowością. O niej pisałam chwilkę wcześniej TU<---. Znajdziecie tam więcej zdjęć, swatche i pierwsze wrażenie wraz z makijażem. Podobny post o palecie Iconic 3 znajdziecie TU<--.  Za kolor rose gold posłużył mi pigment 'no name' z allegro za jakieś 2zł/szt.

Zapraszam najpierw jak zawsze na efekt końcowy, a poniżej opis poszczególnych kroków. 



*


*


*



A więc po kolei:




1. Zgaszoną bielą Unwrap zaznaczam odcinek od załamania powieki aż pod brwi, gruntując przy tym położony wcześniej korektor.
2. Perłowy ciepły róż nakładam na całą powiekę ruchomą.
3. Śliwkowym cieniem z drobinkami zaznaczam zaokrąglone V, od razu lekko rozcierając, dojeżdżając lekko powyżej załamania powieki. Tym samym kolorem przeciągam po dolnej powiece 1/3.
4. Ciepłym, średnim, matowym brązem rozcieram wcześniejszą śliwkę ale tylko na załamaniu powieki jak i dolnej.
5. Średnim, ciepłym różowym brązem rozcieram jeszcze wyżej poprzednią śliwkę i średni brąz. Analogicznie robię to i na dolnej powiece.
6. Pigment w kolorze rose gold 'no name' przy użyciu Aqua seal z MUR nakładam na 2/3 powieki ruchomej, zostawiając w spokoju wewnętrzny kącik.
7. Metalicznym, chłodnym różem delikatnie zaznaczam dolną powiekę od wewnętrznego kącika.

Wystarczy wytuszować rzęsy, ew. przykleić sztuczne i gotowe! :-)


Mam nadzieję, że makijaż się spodobał.

Jako gratis dorzucam drugiego dzienniaka, wykonanego cieniami Makeup Geek:


*


*



Miłego weekendu, i do następnego!

~Milanka


4 komentarze :

  1. Piękne makijaże. Ten pierwszy jest bardzo romantyczny a drugi idealnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebym ja kiedyś umiała tak się pomalować...mam jedną paletkę z której używam jednego cienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co robisz z tym jednym cieniem :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)