czwartek, 6 listopada 2014

Makijaż gwiazd - Rita Ora

Oglądając strony internetowe w poszukiwaniu inspiracji na makijaż natknęłam się na Ritę Orę. Bardzo podoba mi się jej uroda i lubię ją jako piosenkarkę. Taka Rihanna w wersji blond :-)

Jej makijaż zawsze kojarzy mi się z czarną kreską na oku i czerwonymi ustami. Tworzy to świetne połączenie z jej jasnymi włosami i ciemnymi oczami!

Dawno nie było u mnie na blogu nic z serii makijażu gwiazd, postanowiłam więc wam taki post przygotować. Pierwszy z serii z Milą Kunis cieszył się niemałym zainteresowaniem. Możecie zobaczyć TU<-- Wybrałam odpowiednie zdjęcie z makijażem Rity i ruszyłam do malowania.

Bazowałam na tym zdjęciu:


Rita na delikatne zaznaczone oczy w odcieniach brązu, narysowaną kreskę czarnym eyelinerem, doklejone sztuczne rzęsy. Cały makijaż dopełniają soczyście czerwone usta

Mój efekt końcowy prezentował się tak:


*


Makijaż jest mocny, a zarazem bardzo elegancki. Pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę, szykując się na jakieś większe wyjście.

*

A teraz zbliżenie na oczy:


*


*


*

Co użyłam do wykonania makijażu? 

Podkład - Rimmel - wake me up - ivory
Korektor - Maybelline age rewind
Bronzer - Miss sporty - tan up your world
Róż - Alverde - schimmer rouge - 10 secret rose
Rozświetlacz - Revlon - pure confection
Puder prasowany - Catrice - prime & fine
Brwi - Hema - eyebrow pencil 02
Usta - ~lipliner Essence - red blush 08
~pomadka Astor - kolekcja Heidi - sexy 006
Eyeliner - Sleek - ink pot
Klej Duo & rzęsy Eylure naturalites - 100
Cienie: (Makeup Geek)
~Vanilla bean
~Moondust
~Flormar - mono eyeshadow - nr. 14

Mam nadzieję, że moje odwzorowanie makijażu Rity przypadło wam do gustu.

Udanego piątku!
~Milanka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)