sobota, 1 listopada 2014

Fioletowo - granatowy Makijaż wieczorowy

Po chwilowej nieobecności, w końcu mam czas na blogowanie! Nie każdy weekend owocuje u mnie nowym postem, ale staram się jak mogę.

Obiecałam jakiś makijaż na dzisiejsze halloween, jeśli miałabym piątek wolny od pracy. Niestety poszło nie po mojej myśli i dzień miałam pracujący...

Dziś pokażę wam makijaż, który wykonałam tydzień temu. Wszystko było gotowe i czekało tylko na napisanie posta. Będzie to wyrazisty makijaż wieczorowy, który nosząc na pewno przykujecie uwagę :-) Idealna propozycja na imprezę


*


Trochę koloru i błysku, neutralne usta dają niezły efekt. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam fiolet na oczach!

*


Ażeby nie było za kolorowo, dolną powiekę przełamałam brązami.

*


*



Do wykonania makijażu użyłam dwóch palet:

-BeautyUk - posh palette no. 4 - GALAXY
-Sleek - Ultra matts v2

Dziś nie napiszę wam listy wszystkich kosmetyków, bo nie pamiętam dokładnie w 100% co użyłam, a nie chcę wprowadzać w błąd :) Mam nadzieję, że makijaż przypadł do gustu.

Wszystkim spędzającym dzisiejszy dzień na imprezie, życzę udanej zabawy!!

A ja zmykam robić wam makijaż, buziaki! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)