poniedziałek, 6 października 2014

Makijaż wieczorowy wykonany paletą Makeup Revolution Iconic 1

Swoją przygodę z kosmetykami Makeup Revolution rozpoczęłam jakoś w lipcu. Co 2 blog urodowy który odwiedzałam, zachęcał do kupna. No i weź tu nie kochaj blogerek. Wszędzie było głośno o paletach Iconic (1,2,3). Nie mogąc się zdecydować na wypróbowanie konkretnej, próżnie postanowiłam nabyć je wszystkie.  

Troszkę wcześniej robiłam już makijaże z paletami: Iconic 2 i 3 do zerknięcia poniżej (kliknięcie w zdjęcie przeniesie Cię na odpowiedni post):

Iconic 2


*


Iconic 3





Takim oto sposobem przyszedł czas na makijaż wykonany paletą Iconic 1. Mam wrażenie, że w paletach przewijają się bardzo podobne odcienie złota i brązów. Po nałożeniu na powiekę, wydaje się że skądś je znam.

Makeup revolution Iconic 1

Całość wyglądała dość blado jak na makijaż wieczorowy. Dodałam więc Eyeliner w żelu Sleek - Ink Pot, rozcierając granice dla miękkiego efektu, najciemniejszym użytym cieniem.

*

Makeup revolution Iconic 1

Zaznaczyłam nim również linię wodną na dolnej powiece.

*

Makeup revolution Iconic 1

Tu po raz pierwszy widzicie mnie w makijażu z czerwonymi ustami, których nigdy nie prezentowałam. Niestety całkiem wąskie usta i blizna zniechęca do malowania ich tak intensywnymi kolorami.

*

Makeup revolution Iconic 1

Dzięki roztarciu Eyelinera, kreska nie jest 'oczywista' i 'wulgarna'. Usta mamy czerwone, więc nie chcemy przesadzać tak? :) 

Jakich konkretnie cieni użyłam?

Makeup revolution Iconic 1


1. Od załamania powieki aż pod łuk brwiowy użyłam satynowy jasno-różowy cień.
2. Na tym zdjęciu jest ciemny, ale jest to jasny matowy brąz. Zaznaczyłam nim załamanie powieki.
3. Zewnętrzny kącik powieki pokryłam ciemnym cieniem lekko rozcierając tym samym pędzelkiem lekko do góry. Oczywiście to samo robię do środka powieki, niwelując ostre krawędzie. Czynność powtarzam na dolnej powiece.
4. Tym cieniem poprawiam 3 i rozcieram jeszcze wyżej, kierując się do zakończenia moich brwi. Czynność powtarzam na dolnej powiece.
5. Złotem zaznaczam wewnętrzne kąciki (górny i dolny).
6. Pokrywam złoto-brązem całą powiekę ruchomą i oczywiście rozcieram.


Reszta użytych kosmetyków:

-Baza pod podkład GOSH Velvet touch line perfector
-Podkład Max Factor face finity - all day flawless - NUDE 47
-Bronzer CHANEL - soleil tan de Chanel
-Róż z palety róży Makeup Revolution - Sugar & Spice
-Rozświetlacz Revlon - Pure Confection
-Brwi Catrice - Eye brow stylist - 020 date with Ash-ton + cień NUBUCK z palety Sleek Au Naturel
-Konturówka Essence - 08 Red blush
-Pomadka ASTOR - 205 Red couture


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)