sobota, 4 października 2014

Makijaż na bal/studniówkę // z użyciem cieni Makeup geek

Na moim blogu w dużej mierze przeważają intensywne makijaże wieczorowe. Zaczynam pomału od tego odchodzić i przedstawiać lżejsze, aczkolwiek nie gorsze wersje :-) 

Oczy pomalowane w jasnych kolorach, podkreślone czarnym eyelinerem z doklejonymi sztucznymi rzęsami, oraz mocniej zaznaczonymi ustami wyglądają bardzo subtelnie ale mega sexy!

Moim zdaniem jest to dobra propozycja na bal, studniówkę, imprezę firmową itd. jeśli np. źle czujecie się w mocno przydymionych oczach. Bez smoky eyes również można wyglądać szałowo! Oczywiście śmiało możecie w ten sposób się też pomalować na zwyczajną imprezę do klubu, na pewno zwrócicie uwagę niejednego kawalera :-)


Eyeliner Sleek Ink Pot - czarny
Sztuczne rzęsy - Eylure Naturalites super full - 100

*


Cieni jakich użyłam: (Makeup Geek)
-Vanilla bean (zaznaczyłam nim załamanie aż po łuk brwiowy)
-Cinderella (cała powieka)
-Cupcake (załamanie powieki)

*


Na ustach mam:
-Konturówka Flormar - 216
-Pomadka w kredce NYC - 022 Fulton St Fuchsia

*


W tym makijażu większą wagę przywiązałam do konturowania twarzy.

Reszta użytych kosmetyków:

-Baza pod podkład GOSH Velvet touch line perfector (wypełniająca zmarszczki mimiczne! Wspaniały produkt, chyba doczeka się recenzji)
-Podkład Rimmel wake me up - 100 Ivory
-Bronzer CHANEL - soleil tan de Chanel
-Róż Jillian dempsey for avon - Heavenly nude
-Rozświetlacz Revlon - Pure Confection
-Brwi Catrice - Eye brow stylist - 020 date with Ash-ton


I moje małe dzisiejsze zdobycze :)

*Essence lip liner:
-11 In the nude (odkupiłam sobie, bo wcześniejszą wersję oddałam :P)
-12 Wish me a rose
*Essence pomadka - 11 Nude love
*Max factor - face finity all day flawless - 47 nude


*


*


*


*


Kolor idealnie współgra z konturówką in the nude :-)
*


*


*


*


Podkład od razu po nałożeniu:
*


Podkład po lekkim wklepaniu:
*


I zupełnie wchłonięty. Jestem ciekawa jak będzie sprawował się na twarzy.
*


Pomadka Essence nude love + konturówka in the nude.
*



Ogólnie idzie też już do mnie przesyłka z BornPrettyStore, pozamawiałam kilka rzeczy do testowania, także czeka was kilka recenzji :-)


Szalonej soboty oraz spokojnej niedzieli! buziaki

~Milanka





1 komentarz :

  1. Gotowy na metamorfozę? Nasz kompletny zestaw do henny pudrowej zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby stworzyć piękne, zdefiniowane brwi i gęste, spektakularne rzęsy. Odkryj tajemnicę natychmiastowej transformacji już dziś!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)