czwartek, 4 lutego 2016

Paleta Morphe 12NB - Natural Beauty Palette (swatche, makijaż dzienny i wieczorowy)

Hej! Dzisiaj pragnę wam zaprezentować mój ostatni zakup, z którego jestem naprawdę zadowolona. Chodzi o paletę Morphe Brushes - Natural Beauty Palette

Miałam malutki dylemat co wybrać, gdyż niedawno pojawiły się nowe palety Zoeva - spectrum collection. Po głębszym zastanowieniu z tych drugich zrezygnowałam. W każdej palecie znalazłam kilka odcieni, które już posiadam w innych tej firmy. 
I mojego wyboru nie żałuję - spójrzcie tylko :) 




W palecie znajdziemy kombinację ciepłych i zimnych odcieni w naturalnych odcieniach. Moim zdaniem kolorystyka jest naprawdę przemyślana. Brawo Linda! :-)




W palecie znajdziemy cienie matowe, satynowe i perłowe. Pigmentacja jest naprawdę świetna! Poniższy swatch pokazuje nałożenie ich na skórę bez bazy
Jakość porównałabym do firmy Zoeva. 



A teraz przejdźmy do makijaży, które wykonałam tym cudeńkiem:

Makijaż dzienny:


Morphe Natural Beauty Palette make-up

Morphe Natural Beauty Palette make-up

Morphe Natural Beauty Palette make-up

Morphe Natural Beauty Palette make-up



Makijaż wieczorowy:


Morphe Natural Beauty Palette make-up

Morphe Natural Beauty Palette make-up


Morphe Natural Beauty Palette make-up

Morphe Natural Beauty Palette make-up


Ostatnio jest to najczęściej używana przeze mnie paleta, totalnie skradła moje serce! Raczej prędko jej nie zmienię chyba, że nabędę coś nowego :o)
Cały czas też poluję na 350 Natural Glow palette, która cały czas jest wszędzie wyprzedana. 

Co sądzicie o moim nowym ulubieńcu? Posiadacie w swojej kolekcji? 

Pozdrawiam,
~Milanka

7 komentarzy :

  1. Paletka ma świetne kolory! Sama bym ją kupiła gdybym miała grubszy portfel. :D Fajnie, że dodałaś przykładowe makijaże, jakie możemy stworzyć za jej pomocą. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zawsze staram się wstawić przykładowy makijaż przy recenzowaniu palet, bo swatche to nie wszystko :o)

      Usuń
  2. Wspaniałe ma kolory :) mogłaby zostać moją idealną paletką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest to moja zdecydowanie najlepsza paleta jeśli chodzi o kolorystykę cieni. No cudo! <3 Polecam!

      Usuń
  3. Jaka cudna paleta! Ostatnio uwielbiam takie kolory. A gdzie ją kupiłaś?
    Pozdrawiam ;)

    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też cały czas maltretuję tę paletę :D Kupiłam na www.boozyshop.nl, ponieważ mieszkam w Belgii. W Polsce na pewno też już jest ona dostępna :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)