czwartek, 22 października 2015

Green vibes - makijaż na jesienne wieczory

Hej! Za oknem już prawdziwa jesień, lubicie tę porę roku? Ja tak, ale tylko wtedy kiedy nie pada deszcz. Trzymanie parasolki, kiedy idziemy z zakupami jest takie upierdliwe!

Przygotowałam dziś makijaż w kolorach delikatnego brązu i zieleni - butelkowej i jaśniejszej z połyskującymi drobinkami. A wszystko prezentuje się tak:


jesienny makijaż

*

jesienny makijaż

*

jesienny makijaż


Do wykonania makijażu użyłam cieni Makeup Geek: (klik w zdjęcie cienia przeniesie Cię na stronę).

Bleached Blonde - środek powieki, po uprzednio nałożoną połyskującą zielenią.

Dirty Martini - zewnętrzny i wewnętrzny kącik oka.

Hipster - załamanie powieki.

Peach Smoothie - kolor transferowy.

Vanilla Bean - obszar od załamania powieki aż do brwi.

-Zielony połyskujący - Inglot pearl 418

Lubicie makijaże w odcieniach zieleni? Czy ostatnio zrobiłyście sobie jakiś inspirując się właśnie jesienią?

Buziaki, do usłyszenia!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Instagram Zapraszam na mojego Instagrama!


~Milanka





5 komentarzy :

  1. Bardzo ładni Ci w zieleniach, niestety ja ich unikam - podobnie jak fioletów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a dlaczego unikasz? Może wystarczy odpowiednio wkomponować kolor w makijaż? :-)

      Usuń
  2. Lubię brązy i zielenie. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)