poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Makijaż okazjonalny - Barbie Glamour - Makeup Geek

Tak, dzisiaj zaprezentuję makijaż okazjonalny. To, czy zapragniecie go zrobić na urodziny przyjaciółki, wesele znajomej czy studniówkę zależy tylko od was. Inspiracją do stworzenia go, o dziwo nie była lalka Barbie :o) Tak nazwał ten makijaż mój mąż, widząc moją skończoną pracę. Ale coś w nim jest takiego szykownego a zarazem cukierkowego. Taki chyba urok różu :-)

Makijaż okazjonalny

Do wykonania makijażu oczu wykorzystałam cienie Makeup Geek:

1. Vanilla Bean - satynowy cielisty pod łuk brwiowy.
2. Mocha - załamanie powieki po całej długości oka.
3. Creme Brulee - roztarcie powyższego cienia.
4. Bada Bing - ciemny brąz na dolnej powiece.
5. Simply Marlena - wyrazisty róż na dolnej powiece.
6. Cinderella - zgaszony róż na całej powiece ruchomej.
7. Shimma shimma - szampański beż na szczycie powieki ruchomej.

Makijaż okazjonalny

Makijaż nabrał fajnego wykończenia po dodaniu odrobiny brokatu na różowy cień. Bardzo podoba mi się, jak odżywia od razu spojrzenie.

Makijaż okazjonalny

Na usta zdecydowałam się na pomadkę w totalnie nude odcieniu w różowej tonacji. Tak na marginesie moja ulubiona! Sugerowałam się kolorem powiek. Jednak przetestowałam i również wygląda świetnie dobranie soczystego różu, podobnego do tego na dolnej powiece. Efekt będzie bardziej drapieżny :-)

Reszta kosmetyków, które użyłam:

Twarz:

Podkład - Max Factor - Lasting Performance - 102 Pastelle
Róż - z palety BarryM - Natural glow palette
Puder sypki - 2B - mattifying loose powder (pod oczy) i Catrice - All Matt plus - 025 Sand Beige
Bronzer - Catrice - Sun glow matt bronzing powder - 030 medium bronze
Róż - Avon - Celestial - heavenly nude
Rozświetlacz - Revlon - Pure confection

Brwi:

Catrice - Long lasting brow definer - 020 flASHy Brows

Oczy:

Maskara - Catrice - Jet lash Volume & Curl
Korektor - Catrice Re-touch light - reflecting concealer
Cienie Makeup Geek
Eyeliner - Sleek - Ink pot
Brokat - jasny różowy NO NAME

Usta:

Catrice - ULTIMATE Colour - 240 Hey Nude...



Dajcie koniecznie znać, co myślicie o tego typu makijażach. Mam nadzieję, że moja wersja wam się spodobała. Jeżeli macie ochotę możecie zostawić na nim swoje swoje serduszko na stronie MakeupGeek (klik w link). Będzie mi bardzo miło :o)

Pozdrawiam serdecznie!
~Milanka

2 komentarze :

  1. Delikatnie i uroczo :) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, taki był zamiar. Pozdrawiam :):)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)