piątek, 25 października 2013

Spóźniony post.

Witam wszystkich. Przepraszam za wielkie opóźnienie w blogowaniu, niestety praca do późna, obowiązki domowe nie pozwoliły na spokojne przesiadywanie przy komputerze. 


A teraz umieszczę kilka propozycji makijaży, z tymi starszymi włącznie kiedy nie szło aż tak dobrze, ale przecież trening czyni mistrza :) Zapraszam do oglądania !!


Brąz i złoto plus usta ombre :)




Mix beżu, brązów i pomarańczowy akcent z paletki Flormar.




Ten sam makijaż co wyżej, lecz dodany granatowy eyeliner. Niestety kreska niezbyt profesjonalna, ale ciągle ćwiczę. 


Tak jak wyżej :)


W całości :)



Uwielbiam te połączenie :) Niebieskości i pomarańcz :)


Coś innego na makijaż wieczorowy :)


Makijaży do opublikowania mam jeszcze kilka, mam nadzieję że się podobają.
Dziś mój mąż sprezentował mi nowe cudeńko: 



Jest to model 8438e. Lampa naprawdę jest duża i ciężka.

Powiększenie 8x robi wrażenie. Dziś po raz pierwszy dobrze wyskubałam swoje brwi :) A robienie przy niej czegokolwiek to czysta przyjemność!


Jest to lampa z powiększeniem 1x i 8x; światlem zimnym(jarzeniowym), ciepłym(żarówkowym) i  światłem słonecznym. Do wyboru do koloru.



W końcu mogę spokojnie robić makijaże nie zważając na późną porę :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)